štvrtok 23. mája 2024

Uzdravenie duše

 Už mi je jedno čo sa deje. Nech sa stane to čo sa stať má ja už trpieť nechcem a nebudem. 

Každý nech si rieši svoje problémy sám a ja si svoje budem riešiť sama. Našla som konečne pokoj na duši dostala sa cez svoju minulosť a tak to aj bude.

 Nech sa na mňa každý naserie ako chcela už chcem mať svoj pokoj. Mám konečne to po čom som vždy túžila úžasného chalana skvelých kamarátov. 

To sú ľudia ktorých nevymenim ani keby sa minulosť mala celá rozpadnúť. Od dnes začína môj Happy Ever After.❤️

5 komentárov:

  1. To ti přeji, ale zní to víc jako přání, než jako pravda 🧐

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde je to pravda proste som ostala neutrálna ako Švajčiarsko

      Odstrániť
    2. Tak o Švýcarsku nic nevím 😅😅🤦🏻‍♀

      Odstrániť
  2. Tak to je dobře .Že máš vyřešenou minulost a nenecháš nikoho aby tě dostal na dno ☺️

    OdpovedaťOdstrániť