štvrtok 6. júna 2024

Uzavretie 2

 Ten zlý pocit keď mi radili dobre aby som sa uzavrela a nenaväzovala sa na nikoho. Ja nepocuvala a teraz to moc boli. Zas som tam kde som bola kedysi. Telo bez duše, prázdna schránka ktorá nevie čo ďalej. Už nemám nikoho na koho sa mám obrátiť. Zlo vyhralo a ja prehrala. Ďalej už neviem čo a ako snažila som sa z plných síl bojovať no neskoro bola som až moc slabá.

3 komentáre:

  1. Já jsem už dávno uzavřený před světem, už ani nehledám nové kamarády, jelikož to pokaždé dopadlo stejně, ale že by mi tak bylo lépe se úplně říct nedá, ale alespoň mají menší šanci mi ublížit, už dávno k sobě nedokáži někoho pustit, prostě obranný mechanismus už automaticky, ale občas se objeví někdo koho si přirozeně a hned k sobě pustím aniž bych to chtěl, nakonec to dopadne ještě hůř a bolí to ještě víc, lidi jsou kurvy a vždy byli a budou, to se nezmění, pouze k horšímu... Já už dávno nevím co mám dělat, já se dávno vzdal a už jen přežívám, už dávno se nesnažím aby mi bylo lépe, protože vím že nebude, jsou věci na které neexistuje lék a nikdy se nezahojí, ano vzdal jsem se už dávno nemám sílu, takže už se pouze plahočím a čekám na smrt...

    OdpovedaťOdstrániť